Apple akan melancarkan ciri iPhone Handoff yang membolehkan dua iPhone berbeza menggunakan satu nombor SIM melalui iOS27.
Oh ya, hanya untuk eSIM sahaja. Manakala SIM fizikal pula tak tahu, takde info mengenainya.
Dan belum juga diketahui iPhone lama boleh ke tidak guna ciri ini. Atau, mungkin saja ciri ini khas untuk iPhone 18 nanti? Entahlah.
Dengar khabar, T-Mobile dan Deutsche Telekom akan menyokong iPhone Handoff ini selepas pelancarannya.
